شیرین مثل قهوه ی بدون شکر

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی / گوش نامحرم نباشد جای اسرار دلم

شیرین مثل قهوه ی بدون شکر

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی / گوش نامحرم نباشد جای اسرار دلم

از حرف آدما دورم... من غرق خورشید و نورم !

زندگی لعنت بهت.

که از هر زاویه ای نگاهت می کنم

یه خاکستری ِ مسخره ای

با سایه های رنگی.


تنهایی به تو هم لعنت.

که باشی یک جور دردی

نباشی یک جور جای خالی ات درد می گیرد!


زندگی لعنتی !


روز های سیاه تنهایی هایم را

با موزیک های خاکستری

رد میکنم.


گاهی دستم را پر از رنگ می کنم و می پاشم به سر و صورتت

که توی خاکستری احمقانه ات محو نشوم!



این روز ها یک کمی بیشتر دوستت دارم زندگی

با خودم و تو و سیگار هایم خوش میگذرانم

حس هایم خوبند.


اما پررو نشو !


هنوز ازت شاکیَم زندگی!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد