شیرین مثل قهوه ی بدون شکر

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی / گوش نامحرم نباشد جای اسرار دلم

شیرین مثل قهوه ی بدون شکر

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی / گوش نامحرم نباشد جای اسرار دلم

...و همه ی مشکلات از آنجا شروع شد که خواستیم یک آدم معمولی را مقدس نشان بدهیم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مزده یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

گاهی یه جمله تموم حال یه نفر رو حکایت داره
گاهی هم نمی دونیم چرا یه جمله اینقدر تکونمون میده
احساس می کنم جایی قبلا شنیدمش !
شبیه جمله های قرآن میمونه !
خودتون نوشتینش ؟
...
زیاد اینجا میام
ولی چند وقتیه سکوتم رو دوست دارم ...

سیامک جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://towaman.persianblog.ir

نه. من گاهی فکر میکنم شاید ما به لحاظ ذهنی مشکل داریم. آخه ازین بلاها زیاد سرمون اومده. یکی و دو تا نیست.

محمد مزده سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ق.ظ

خیلی گشتم ولی هیچ چی پیدا نکردم
این جمله خیلی مغزمو مشغول کرده
خواهش می کنم در موردش بهم بگین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد